CKD با 68٪ عملکرد کلیه می توانم آن را با طب چینی معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

CKD با 68٪ عملکرد کلیه می توانم آن را با طب چینی معکوس

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر عملکرد کلیه من 68٪ است اما من هیچ علامت. سوال من این است که اگر آن را درمان نشود چه خواهد شد به کلیه اتفاق می افتد؟ و می توانم آن را معکوس با طب چینی؟
عملکرد کلیه 68٪ یعنی چه بیمار بیماری کلیوی؟
عملکرد کلیه 68٪ به معنای چپ 68٪ عملکرد کلیه می تواند کار مثل قبل وجود دارد، و کلیه خود را خفیف آسیب دیده است. مردم در حال حاضر در مرحله بیماری کلیوی 2 هستند، با کمک به موقع و به درستی درمان بیماری کلیوی می تواند معکوس، به طوری که آنها می توانند به زندگی عادی دوباره.
می توانید 68٪ عملکرد کلیه توان با طب چینی معکوس؟
همانطور که در بالا برای افراد مبتلا به 68٪ عملکرد کلیه ذکر کلیه خود را خفیف آسیب دیده هستند، بنابراین اگر آنها می توانند درمان به موقع دریافت آنها می توانند فرصتی برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده داشته باشد.
داروهای چینی اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی اما نه همه آنها برای درمان بیماری های کلیوی مفید است. علاوه بر این، اگر آنها می توانند داروهای درستی استفاده نمی کند، کلیه هایشان شاید آسیب بیشتر دریافت کنید.
اگر می خواهید به طب چینی، شما بهتر است در پیشبرد مشورت کارشناسان. در اینجا من توصیه درمان منحصر به فرد است که یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با کمک این درمان، مردم با 68٪ عملکرد کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت، حداقل می تواند مانند یک زندگی عادی زندگی می کنند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی باید یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، به شما خوش آمد به پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: